Часто задавані питання
- Чи підходять ваші люстри під натяжні стелі?
Так звичайно! Всі люстри та світильники, представлені в нашому інтернет-магазині, підходять під всі види стель, у тому числі натяжні!

 

- Скільки електрики споживають світлодіодні лід люстри?
Наприклад, світлодіодна люстра, потужністю 100W споживатиме 100W при найяскравішому режимі + кольорове підсвічування. При цьому світла вона видаватиме як 9 лампочок розжарювання по 100W. Погодьтеся – це Яскраво!

 

- Як підібрати люстру за потужністю?
У середньому на 1 м2 необхідно 6W
На 10 м2 підійде люстра потужністю 55W-70W.
На 20 м2 підійде люстра потужністю 120W-130W.

Якщо у вас виникли сумніви чи питання, наші менеджери-експерти допоможуть вам! Зателефонуйте нам або надішліть заявку.

 

- Якщо стрічка перегорить, її можна замінити?
Так звичайно! У будь-який момент ви можете придбати стрічку та поставити нову.
Але це знадобиться не скоро, т.к. термін служби світлодіодної стрічки у наших люстр складає +-7 років.
Також протягом 12 місяців з моменту отримання на новій пошті діє безкоштовна гарантія.

 

- Боюся замовляти люстру в інтернет магазині, т.к. це крихкий товар!
Не переживайте) Усі люстри при відправленні страхуються на повну вартість! Головне – це перевірити при отриманні на цілісність.

 

- Я звик(ла) купувати все наживо, коли можна подивитися, помацати...
Ми вас розуміємо) Для цього, на нашому сайті, всі товари мають якісні фото та детальні описи з характеристиками та розмірами. Так само, за можливості, надсилаємо додаткові живі фото. А якщо цього буде мало, наші менеджери-експерти допоможуть вам! Зателефонуйте нам або надішліть заявку.
Тим більше, коли можна подивитися, помацати... вартість завжди вища і немає такого вибору, як у нас. А останнім часом це ще й іноді не безпечно.

 

- Як я можу оформити замовлення?
Самостійно через сайт – у будь-який час
Ми максимально спростили форму замовлення.
Ви додаєте товари, що сподобалися, в кошик. Потім заходьте в "Кошик", натискаєте "Оформити замовлення" та заповнюєте поля "Ім'я" та "Контактний номер +380...", вибираєте спосіб оплати. Підтверджуємо замовлення – замовлення оформлене. Найближчим часом менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення інших деталей. Якщо Ви сумніваєтеся, що замовити - телефонуйте, і ми Вам допоможемо.

 

Оформлення замовлення за телефоном 098 235 7730 або 093 033 0882 (Viber) Пн.-Сб. з 9:00 до 20:00, Нд. вихідний

 

 

- Позначення в артикулах люстр

Наприклад 8060/4+4G LED 3color dimmer -

8060 - це серія люстр, 4+4 - кількість плафонів, G - колір золото, 3color - 3 кольори підсвічування (RGB - 7 кольорів), dimmer - регулювання яскравості
BK-black-чорний

WH - white - білий

CF - coffee - кавовий

BL - blue - синій

PK - pink - рожевий

G - gold - золотий

BR-bronze-бронзовий

HR або CH - chrome - хромовий

BHR - чорний хром

 

- Функції кнопок пульта для люстри

Пульт однаковий для всіх моделей люстр. Але функціонал люстр різний. Тому деякі кнопки на пульті можуть не функціонувати на люстрі. Це нормально!
Кнопки RGB працюють лише на люстрах, де основне світло - кольорове. У таких моделях в артикулі є позначення "RGB".
 

Для прив'язки пульта до люстри:

1 варіант - необхідно в перші 5 секунд роботи люстри натиснути один раз на пульті на кнопку SETUP (APP-SET).
Якщо у Вас люстра увімкнена більше п'яти секунд, вимкніть її, зачекайте хвилину для перезавантаження блоку. Після цього увімкніть та виконайте вищезгадані дії.
 

2 варіант - Затиснувши на пульті кнопку SETUP (APP-SET), увімкніть люстру. Якщо у Вас люстра увімкнена, вимкніть її, зачекайте хвилину для перезавантаження блоку. Після цього увімкніть та виконайте вищезгадані дії.