Гарантійний термін на товар, який купується в інтернет-магазині novalustra.com.ua, становить 1 рік з моменту отримання товару на новій пошті (необхідно зберігати коробку, всі пакувальні елементи та чек з нової пошти із зазначеною датою отримання).
Гарантія поширюєтьс.я лише на світлодіодну стрічку та блок, тобто. технічні деталі, які ремонтуються. Корпус люстри не входить у гарантію, т.я. людина може випадково її пошкодити і це не можна довести.

Гарантійний ремонт передбачає заміну лед стрічки або блоку живлення, якщо в них є заводський брак.
Якщо, наприклад, десь несправний контакт (це може статися при збірці та монтажу) - це не є браком і ремонт в такому випадку платний.
Також, якщо через блок живлення пройшла висока напруга (більше, ніж здатний витримати блок (параметри вказані на корпусі блоку)) і він згорів, це також не гарантійний випадок.

 

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування товару, придбаного в інтернет-магазині «Нова Люстра», здійснюється 1 раз (один раз) протягом 1 року з моменту отримання товару клієнтом. Для цього необхідно зв'язатися з менеджером за одним із номерів у розділі "Контакти". У разі гарантійного ремонту, початковий гарантійний термін на 1 рік аннулюється і набуває чинності післяремонтний гарантійний термін 1 місяць з моменту отримання товару.

Термін гарантійного ремонту становить від 7 до 10 днів із моменту прибуття товару на відділення Нової Пошти.
У разі, якщо є ознаки стороннього втручання у роботу придбаного товару або клієнт намагався ремонтувати самостійно придбаний товар, гарантія припиняє діяти. В такому разі ремонт здійснюється за рахунок клієнта.

 

Якщо протягом гарантійного терміну з якихось причин перестала працювати люстра або бра, перш ніж відправляти товар за гарантією, переконайтеся, що проводка та вимикач, підключені до люстри або бра, у робочому стані. Якщо нам прийде робоча люстра або бра, доставку в обидві сторони оплачуватиме клієнт.

 

Для гарантійного обслуговування люстри, світильника або бра необхідно зняти, розібрати та скласти в заводську коробку з усіма елементами упаковки та відправити нам у такому ж вигляді, як було відправлено вам!
У разі відправки в не заводській упаковці, доставки в обидві сторони оплачуються вами!